ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΩΝΩΝ

Η δημιουργία αγώνων moto cross με side car, άγνωστοι μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, βρίσκει την URAL να κερδίζει τα περισσότερα χρυσά μετάλλια εντός και εκτός Ρωσίας, με μια σειρά πρωταθλητών που έβγαιναν από το ίδιο το εργοστάσιο. Ο ανταγωνισμός και η συνεργασία με την ΚΤΜ σε αυτούς τους αγώνες εξακολουθεί να συγκινεί ακόμη τους οπαδούς του αθλήματος.

Στην ίδια πόλη, το Irbit, που ιδρύθηκε το 1463 μ.Χ. και απαριθμεί σήμερα 50.000 κατοίκους, το εργοστάσιο αποτελεί το μέγιστο οικονομικό πυρήνα απασχολώντας 10.000 εργαζόμενους. Το εργοστάσιο συντηρεί κολέγιο μηχανικών, μηχανολόγων και ερευνητών με αντικείμενο τη μοτοσυκλέτα, δημιουργώντας έτσι μια εκ των έσω στελέχωση του εργοστασίου. Με το πέρασμα του χρόνου και την ελεύθερη πλέον ανάπτυξη του εργοστασίου, η διοίκησή του προχωράει σε διεθνείς συνεργασίες και σαν πρόσφατο παράδειγμα μπορούμε να αναφέρουμε τη συνεργασία με τη HARLEY DAVIDSON και την BMW, σε επίπεδο ανταλλαγής τεχνογνωσίας και αμοιβαίων επισκέψεων μηχανικών για αρκετό διάστημα η κατασκευή των κορυφαίων σκελετών BSU για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ΜOTO CROSS με side car, έχει οδηγήσει σε μια ακόμη στενή συνεργασία με την ΚΤΜ, η οποία εξοπλίζει τις μοτοσυκλέτες με τα μοτέρ της.